7 MĄDRYCH POMYSŁÓW NA PROMOCJĘ MAŁEGO BIZNESU DZIĘKI MARKETINGOWI POPRZEZ DŁUGOPISY REKLAMOWE
Pióra, ołówki oraz długopisy reklamowe pomagają promować małe firmy – dzieje się to cały czas. Jesteś w samochodzie lub sklepie i musisz coś napisać. Znajdziesz tę starą kopertę, którą nosiłeś, ale teraz potrzebujesz czegoś do pisania.
Przeszukuj schowek lub sięgnij do teczki i znajdziesz długopis reklamowy. Śpiewając małe pochwały, zapisujesz to, czego potrzebujesz, a następnie zauważysz logo na piórze… i pamiętasz, że miałeś zamiar zadzwonić do tej firmy.
To szczęśliwe zakończenie dla wszystkich. Pióro ponownie zapisuje dzień, na wiele sposobów. Nie tylko znalazłeś coś do pisania, ale przypominasz sobie coś innego, czego potrzebujesz i – co najważniejsze – gdzie go zdobyć.
Promocyjna moc pióra
Jako właściciel firmy ciężko pracujesz, aby zbudować swoją firmę (i swoją markę) i chcesz zwiększyć świadomość swoich produktów lub usług. Artykuły promocyjne są skutecznym sposobem wspierania Twoich wysiłków. Długopisy reklamowe czy też klasyczne pióro jest nadal preferowanym narzędziem do pisania – i jest to przyjemne dla tłumu narzędzie promocyjne, nawet w naszym coraz bardziej cyfrowym i technologicznym wieku.
Długopisy to coś, czego wszyscy potrzebują i trzymają gdzieś, bez względu na to, czy chodzi o kurtkę, samochód, teczkę czy torebkę. Oto dowód, że pióro jest jednym z najbardziej opłacalnych sposobów promocji Twojej firmy:
Przyrządy do pisania wiążą się z torbą, zapewniając najniższy koszt wyświetlenia każdego innego produktu promocyjnego
69% konsumentów odebrałoby produkt promocyjny, gdyby uznał go za użyteczny
77% konsumentów twierdzi, że przydatność produktu promocyjnego jest najważniejszym powodem do jego utrzymania, a przyrządy do pisania należą do najbardziej użytecznych
Jeśli więc jesteś przekonany, że wydrukujesz swoje logo firmy na najbardziej spójnym narzędziu do pisania w historii ludzkości, prawdopodobnie zastanawiasz się, jak umieścić te długopisy (i markę) w rękach, które ich potrzebują. Oto siedem skutecznych sposobów promowania Twojej firmy za pomocą długopisów:
Przechowuj długopisy reklamowe w sklepie lub biurze
Jeśli posiadasz sklep z cegłami lub zaprawą murarską lub masz małe biuro, w którym masz do czynienia z klientami twarzą w twarz, posiadanie małego wiadra z piórami jest miłym akcentem.
Często klienci muszą coś napisać lub podpisać pokwitowanie, a jeśli zobaczą pióro lub długopis reklamowy w pobliżu, poproszą o jego użycie. Jeśli jednak zobaczą kilka darmowych długopisów, zdobędą jedną, a nawet kilka, aby się podzielić. Użyją go, a następnie schowają go do dni, tygodni, a nawet miesięcy później, kiedy ponownie użyją tego pióra i zostaną ci przypomniane. A pozostawanie na szczycie umysłu jest zawsze dobre dla biznesu.