Halo! Kupię borówkę amerykańską!

Jagody i borówki amerykańskie są królami owoców, jeśli chodzi o mikroelementy. Mogą nie mieć witaminy C z pomarańczy i grejpfruta lub potasu występującego w bananach. Ale jagody mają mnóstwo składników odżywczych, których silne właściwości przeciwutleniające i przeciwzapalne, zdaniem niektórych naukowców, mogą pomóc w ochronie przed chorobami serca, rakiem jelita grubego i innymi chorobami. Związki flawonoidowe z jagód i truskawek mogą obniżać ciśnienie krwi i pomagać w zapobieganiu nadciśnieniu; zasugerować wyniki nowego badania transatlantyckiego. Zwiększone spożycie antocyjanów głównie z jagód i truskawek było związane ze zmniejszeniem ryzyka wysokiego ciśnienia krwi (nadciśnienia) do 12 procent, zgodnie ze współpracą naukowców. Jednym z moich ulubionych owoców jest malina i borówka amerykańska. Ale teraz po krótce opiszę Ci maliny, które znane są jako owoce zbiorcze, co oznacza, że ​​mniejsze sekcje z nasionami i owocami tworzą większą całość, maliny mają znaczną wartość odżywczą. Maliny są bardzo dobrym źródłem witaminy C i błonnika. Zapewnij kwas foliowy, witaminy B2 i B3, magnez i inne niezbędne składniki odżywcze. Zawierają elagitaniny, naturalne związki chroniące zdrowie, które wydają się mieć silne działanie przeciwnowotworowe. Mają znaczny potencjał antyoksydacyjny (50% więcej niż truskawki). Mają swoje miejsce w pierwszej 15 najlepszych źródeł antyoksydacyjnych . Aby uzyskać dodatkową dawkę błonnika i przeciwutleniaczy, posyp płatki zbożowe malinami, dodaj trochę do sałatki, użyj ich w sosach i wypiekach lub ciesz się nimi samodzielnie. Ponieważ komercyjne szczepy mogą być silnie spryskiwane pestycydami, zalecam kupowanie wyłącznie odmian organicznych. Dlatego proszę o namiar na plantacje organiczne, ponieważ chętnie kupię borówkę amerykańską oraz malinę, z których będę mógł przygotować przepyszne dżemy i przetwory.