Oto kryteria wysokiej jakości przedszkola i żłobka według badań przeprowadzonych przez Państwowy Instytut Zdrowia w mieście Poznań.
1. Nauczyciele uczący w żłobki Poznań mają formalne szkolenie po ukończeniu szkoły średniej.
Badania pokazują, że wyższe wykształcenie nauczycieli przewiduje wyższą jakość opieki. Poszukaj nauczycieli, którzy ukończyli formalne szkolenie ponadgimnazjalne, takie jak 4-letnie studia wyższe w zakresie rozwoju dziecka, edukacji wczesnoszkolnej lub pokrewnej dziedziny, która zaspokaja potrzeby rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Nauczyciele uczący w miejscu jakim są żłobki Poznań są pozytywni i troskliwi. Wczesne uczenie się dziecka opiera się na zaufaniu. Badania potwierdzają, że gdy nauczyciele są pozytywni i opiekuńczy, dzieci uczą się lepiej, a ich rozwój jest bardziej zaawansowany
Pozytywni nauczyciele uczący w żłobki w mieście Poznań są szczęśliwi i w dobrym duchu. Są optymistyczni, pomocni i często uśmiechają się do dzieci. Mogą poklepać dziecko po plecach lub trzymać się za ręce. Nauczyciele powtarzają również słowa dziecka, komentują to, co mówią lub próbują powiedzieć. Odpowiadają na pytania dzieci i nie odrzucają ani nie ignorują swoich obaw. Pozytywni nauczyciele pracujący w miejscu jakim są żłobki Poznań pielęgnują. Nie angażują się w negatywne interakcje, takie jak besztanie lub krzyczenie na dziecko.
Żłobki Poznań charakteryzuje nauczanie interaktywne i angażujące. Zobacz, jak nauczyciele wchodzą w interakcje z dzieckiem podczas zajęć – odwiedź dowolne żłobki poznań i przekonaj się sam. Nauczyciele powinni pozytywnie i często wchodzić w interakcje z dziećmi. Zadają prowokujące pytania i pomagają dzieciom głębiej myśleć. Zachęcają dzieci do rozmowy. Chwalą także pozytywne działania dziecka i inspirują je do nauki. Nauczyciele powinni raczej angażować niż tylko wykładać. Mogą śpiewać piosenki, opowiadać historie, czytać książki lub opisywać wydarzenia. Używają gier i rzemiosła do nauczania i pozwalają dzieciom być aktywnymi uczestnikami zajęć. Oprócz tematów akademickich, takich jak alfabety, liczenie i kształty, nauczyciele powinni również obejmować wiedzę z życia codziennego.
Stosuj dyscyplinę pozytywną i cierpliwie prowadź zachowanie dziecka – poproś placówke o jasne wyjaśnienie zasad dyscypliny. Wszystkie przedszkolaki i uczestnicy żłobka z miasta Poznań rozwijają samoregulację i umiejętności społeczne. Potrzebują pomocy w nauce zasad społecznych i słów wyrażających frustrację. Dobrzy nauczyciele powinni ćwiczyć dyscyplinę pozytywną. Powinni egzekwować dyscyplinę poprzez cierpliwe wyjaśnianie i nauczanie, a nie karanie. W żadnym wypadku dzieci nie powinny być fizycznie karane ani karane.
Dużo wolnego czasu gry i nauki społecznej z pomocą nauczyciela. Udowodniono, że darmowa gra jest jednym z najlepszych sposobów uczenia się przez przedszkolaki 6. Zabawa i aktywność fizyczna stymulują wzrost mózgu i przyspieszają wczesny rozwój.