Możesz stworzyć najbardziej odurzający zapach na świecie, ale jeśli nikt o nim nie wie, nie kupi go. Być może więc nie jest zaskakujące, że duża część tego, za co płacisz w butelce perfum, to marketing. Od samych skomplikowanych kampanii reklamowych, które tworzy perfumeria Warszawa po miejsca w magazynach, telewizji i billboardach – wszystko ma swoją cenę.
Wprowadzenie nowego zapachu przez Perfumeria Warszawa będzie kosztować co najmniej 2 do 3 milionów złotych, a następnie roczna reklama i marketing będą kosztować dziesiątki milionów. Najdroższa reklama, jaką kiedykolwiek stworzono, dotyczyła perfum. Produkcja Chanel nr 5 z 2004 roku z Nicole Kidman kosztowała gładkie 33 miliony złotych. Wysokie poprzeczki? Niewątpliwie. Ale w tym roku odnotowano rekordową sprzedaż kultowych perfum, a ludzie nadal pamiętają reklamę do dziś. Wszystko to służy wzmocnieniu znaczenia marketingu dla branży perfumeryjnej i perfumerii Warszawa. Chociaż większość marek perfum, które sprzedaje perfumeria Warszawa nie wydaje takich pieniędzy na kampanie reklamowe, budżety są nadal wysokie; według raportu A.T. z 2016 r. kearney wydaje około 800 milionów złotych rocznie na marketing perfum. Pamiętaj, że ten sam raport potwierdza, że wiele z nich wydaje się na próżno, ponieważ większość ludzi nie odczuwa silnego wpływu reklam perfum… ale nadal je wydają i przekazują koszty nam, konsumentom.