Gadżety reklamowe

Poznaj trzy najlepsze gadżety reklamowe:
1. Pamięć flash USB.
Wybór przedmiotów związanych z USB ma sens w przypadku upominków promocyjnych. Jeśli masz coś z nazwą swojej firmy tuż obok komputera klienta, masz lepszą pozycję, aby zadzwonić. Piękno pamięci USB polega na tym, że jest mobilna. Twoje logo pozostaje nie tylko blisko klienta przez cały czas, ale może zabrać je ze sobą, gdy są poza domem. Takie gadżety reklamowe pomagają rozpowszechniać informacje o Twojej marce. Dyski flash są dostępne w różnych rozmiarach i stylach, od drobnych po te o większym rozmiarze, które mają dużo miejsca na reklamę. Bardziej niezwykłą alternatywą jest styl wizytówki, który klienci mogą przechowywać w swoich portfelach.

2. Ładowarki do telefonów.
Ponieważ liczba posiadanych smartfonów przekroczy w tym roku 53 miliony w Polsce, jest jedna rzecz, której więcej z nas szuka i to jest opłata. Nie ma nic bardziej irytującego niż uświadomienie sobie, że poziom naładowania baterii jest niski w momencie, gdy osiągnąłeś punkt krytyczny w ciągu dnia. I możesz pomóc swojemu klientowi w potrzebie, obdarowując go gadżetem reklamowym, takiem jak markowym power bankiem. Tak samo jak w przypadku dysku flash, możesz wybrać szereg opcji marki. Są też gadżety reklamowe, czyli ładowarki, które mogą wyświetlać twoje logo i dane kontaktowe, podczas gdy inne oferują więcej miejsca na personalizację. Przy wyborze banku mocy ważna jest godzina w miliamperach. Podczas gdy mniejsze rozmiary będą ładować smartfon raz, większy ładuje telefon wiele razy lub zarządza smartfonem lub większym urządzeniem. Ale Twoi klienci będą zadowoleni bez względu na to, który wybierzesz!

3. Głośniki.
Podobnie jak ładowarki, gadżety reklamowe takie jak drukowane głośniki Bluetooth są dostępne na wiele budżetów. Począwszy od małych modeli, które klienci mogą nosić przy sobie na breloczku, po większe style, które również pełnią rolę stojaków mobilnych. Dają użytkownikom możliwość słuchania muzyki, ale są również przydatne podczas wybierania połączeń konferencyjnych w podróży. Niezależnie od stylu Twojej marki, znajdziesz model głośników lub innych gadżetów reklamowych. A dzięki dodatkowej personalizacji są doskonałym sposobem na reprezentowanie Twojej marki, gdy nie ma Cię w pobliżu. Niektóre głośniki zapewniają również element „zabawy”, który doceniają klienci.